גיוס אשראי עסקי

Facebook
Twitter
LinkedIn

מה זה גיוס אשראי עסקי?

גיוס אשראי עסקי הוא תהליך חשוב של מימון העסק, הוא הצעת אשראי מותאמת אישית לצרכי העסק שלך,

במאמר זה, נסקור את הנושא של גיוס אשראי עסקי ונציג כמה נקודות מרכזיות לפני שאתה מתחיל לחפש אשראי עסקי.

גיוס אשראי עסקי הוא תהליך שבו עסק מבקש לקבל הלוואה מגופים בנקאיים או מגופים חוץ בנקאיים כדי לכסות הוצאות ולהגדיל את העסק, ההלוואה עשויה לשמש להגדלת העסק, להשקעה בפיתוח, לרכישת מכונות חדשות, לרכישת מלאי או לשיפור הפעילות היומיומית של העסק.

לפני שמתחילים את תהליך הגיוס, על העסק להעריך את הצורך המדויק כדי שיוכל לכסות את ההוצאות הללו ולקבוע כמה כסף צריכים לגייס, זה חשוב כדי לא לגייס יותר מידי אשראי ולא להיכנס לתשלומי ריבית גבוהים יותר מהנדרש.

כיצד לבחור אשראי עסקי?

כדי לבחור את האשראי המתאים לצרכי העסק שלך, יש לקחת בחשבון מספר משתנים כמו ריבית, תנאים, תקופת הלוואה ועוד, כמו כן חשוב לוודא שאתם מבינים במה מדובר, מה הם תנאי ההלוואה וכן מהם החשיבות של נקודות שונות כגון: תשלומים, תקופת הלוואה ותנאי הסכם.

מה נדרש כדי לקבל אשראי לעסק?

כדי לקבל אשראי עסקי יש לעמוד בכמה דרישות מסוימות, ראשית נדרש מהעסק להגיש תוכנית עסקית מפורטת שכוללת מידע פיננסי רלוונטי כגון: ניתוח הוצאות והכנסות, בניית דוח רווח והפסד, בניית תחזית פיננסית לשנים הבאות וכן מסמכים נוספים הנדרשים מהגורם המממן.

מתי לבקש אשראי עסקי?

גיוס אשראי עסקי יכול להיות מוצלח רק כאשר העסק יכול להראות פוטנציאל לחזרת ההשקעה ופירעון ההלוואה. ככל שהעסק יכול להראות יותר שהוא יכול לעמוד בתשלומי ההלוואה ושיחזיר את ההשקעה, כך גם הסיכויים לקבל אשראי עסקי טוב יותר.

תהליך גיוס האשראי מתנהל כך:

ביצוע חישוב צרכי האשראי הנדרשים לעסק.

בניית תמהיל אשראי נכון לעסק – מסגרות האשראי, סוגי ההלוואות, חלוקת אשראי בין בנקים וגופים חוץ בנקאיים.

הכנת בקשת אשראי (תוכנית עסקית) מקצועית המוגשת לגופים בנקאיים או לגופים חוץ בנקאיים.

התנהלות מול המערכת הבנקאית והחוץ בנקאית.

ייצוג מלא של לקוחות בנושאי אשראי הכולל שיחות, פגישות ומתן מענה בנושאי אשראי.

אשראי עסקי יכול להיות כלי מפתח לפיתוח העסק שלך, עם זאת, חשוב לזכור שזה מסוכן לגייס יותר מדי כסף ולא להיות יכול להחזיר את ההלוואה. בסופו של דבר, גיוס אשראי עסקי צריך להיות חלק מתכנון עסקי שלם ולא לבודד אותו.

בנוסף לדרישות הפיננסיות, גם מצב השוק יכול להשפיע על הסיכויים לקבל אשראי עסקי, כאשר השוק רגיש או לא מתחיל לזרום, הלוואות יכולות להיות קשות יותר לקבל.

אם חשבתם שקיבלתם החלטה נכונה ושאתם מעוניינים לבקש אשראי עסקי, השלב הבא הוא לבחור בגורם הכי כדאי ומתאים לצרכי העסק שלך לגיוס האשראי, זה חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים שונים כגון: ריביות, סכום ההלוואה, תנאי ההחזר ועוד.

נשמח לעמוד לרשותכם בכל תהליך גיוס האשראי המתאים בשבילכם.

צרו איתנו קשר עוד היום ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים

מקסום החזר המס שלכם

בעולם המיסוי הסיכוי לקבל החזר מס מהווה דחיפה כלכלית מבורכת ליחידים, בעוד שרוב העובדים צופים בשקיקה להחזרים שלהם מדי שנה, רבים אינם

החשיבות לביצוע הנהלת חשבונות

החשיבות רבה לביצוע הנהלת חשבונות שוטפת: בניית בסיס פיננסי חזק לעסקים הנהלת חשבונות נתפסת לעתים קרובות כמשימה קשה שדורשת זמן והשקעה אך